IPhone 8 Plus bHome poga (problēmas ar system haptic) (iPhone, iPod)
Labdieeen! Nu jau esmu nedaudz izmisumā, ceru uz Jūsu palīdzību. iPhone 8 Plus - pirks jauns, pa taisno operatora, lietoju jau 7 mēnesi, sists nav un vispār saudzīgi lietots. Šonedēļ esmu saskārusies ar nepatīkamu problēmu - home poga citreiz spiežas kà vajag (jūt un dzird klikšķi), tad atkal pilnīgi nespiežas (kā tad, kad telefons izslēgts), bet touch ID stràdā. Ļoti kaitinoši. Un pēdējās dienas nākas ar vien biežāk saskarties ar to, ka poga nespiežas un klikšķi nedzird, tad 1-2 min aiziet kā vajag un atkal nekādas reakcijas. Varbūt kàdam ir gadījies līdzīgi? Nekas nelīdz, ne system haptic izslēgšana/ieslēgšana, ne paša telefona restartēšana. :| Tiesa gan man 2 mēnešus atpakaļ biļa līdzīga situācija, kad home poga izdeva nu pārspīlēti skaļu klikšķi pēkšņi un devos uzreiz pie operātora, (sanāca tieši pa ceļam 5 min laikā, pēc pēkšņajām izmaiņām), tas pateica, ka iOs gļuks un iespējams aizsargstikliņa vaina, jo uzlīmēts nedaudz pa virsu home button. Ok, tur čalis paspaidīja un pogai viss ok! Taču tagad tā poga ir galīgi mirusi un strādā pēc garastāvokļa. Telefonam ir gan garantija, gan apdrošinàšana (par ko vispār normāls cipars aiziet mēnesī), bet baigi negribas iet un kašāties ar to Tele2, kaut protams, ja situācija neatrisināsies, tad jau citas izejas neatliek, jo tā poga burtiski izved no pacietības kādam ir bijis kas līdzīgs? 🤔
- Ja ir tāda problēma un telefonam vēl garantija,diezgan muļķīgi iet pie operatora,viņi ir tikai papīru noformētāji.Priekš tam ir Apple autorizētie servisi,(BCCS,Capital),tur tad ar garantiju dodies.Operatoru džeki sastāstīs debesu brīnumus un vienmēr vainīgs būsi pats un neieteiktu nest uz viņu ieteiktiem kantoriem.
Cherrycaat >arnisb 2019-02-11, 20:06 i LV
- Paldies par info! Ļoti noderēja, jo tiešām nezināju, ka varu vērsties arī kur citur, ne tikai pie operātora. Nu arī teiksim to, ka tagad jau man nav šķībi uzliktais stikliņš sen un viss ir smuki. bet jokaini - kopš postu ieliku, poga strādā uz urrā atkal! bet tās dienas nu tiešām pilnīgs vājprāts bija. Un arī ironiski - maksāju 10,99€ mēnesī par ierīces apdrošināšanu pret visu, bet te pie sūdzībām jau bez maz vai - pats vainīgs! Tas arī nedaudz iešķebina tajā visā, jo vai maz ir jēga tādu naudu maksāt tad paldies par ieteikumu!)
arnisb >Cherrycaat 2019-02-11, 20:30 i LV
- Informācija tālākdzīvošanai ar jebkuru no Apple produktiem.Ja ierīci esi iegādājies Vācijā,Spānijā,ASV vai dajebkur un garantijas laikā kautkas notiek.....no tā neviens nekad nekur nav diemžēl pasargāts......nav tūlīt jāpošas uz Vāciju vai štatiem.Nes uz tuvāko autorizēto Apple servisu savā dzīves vietā un viss notiks.Tāda ir Apple politika,tāpēc jau pastāv autorizētie servisi.Par apdrošinnāšanu-vienmēr esmu uzskatījis tā ir veltīgi izmesta nauda kas domāta naiviem.Lai labi lietojas.