Sīkdatnes nodrošina vietnes pienācīgu darbību Vairāk
MacForums
Online : 6
Komentāru izkārtojums: Pēc laika Trepe
     
Mirsters    2017-10-03, 14:10   i   LV
  Macbook Pro atgriešana (Mac, MacOSX)
Sveiki.

Šī gada 27.04. iegādājos jauno macbooku ar touch bāru. Pa šo īso laiku, esmu jau 2 reizes esmu pabijis garantijas remontā, bet parādās arvien jaunas problēmas. Šobrīd man tagad atkal ir jānes dators uz remontu, bet man tas liekās absurdi.

Runāju ar tirgotāju par iespēju nomainīt datoru pret jaunu (vai atgriezt naudu), nevis veikt kārtējo remontu, viņi atrunājās, ka viņiem neesot pienākums to darīt un neviens likums to viņiem nenosaka.

Principā sanāk tā, ka es varu divus gadus šādi novadāt kompi pa sevisiem un pēv diviem gadiem turpināt to darīt pa savu naudu.

Varbūt ir kādam pieredze līdzīgā jautājumā?
   Atrisināts   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties      
 
    
Ābols >Mirsters   2017-10-03, 17:24   i   LV
- Interesanti būtu uzzināt kādas tieši ir tās problēmas? Man ir 2016. gada 15" MacBook Pro ar TouchBar modelis, bet par laimi nekādas problēmas neesmu novērojis.
       Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties     
       
Ābols   2017-10-03, 17:26   i   LV
- Tā kā Mac vēl ir garantija, tad taču to var nest to uz jebkuru Apple autorizēto servisu. Neapmierina līdzšinējais, maini.
       Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties     
          
Mirsters >Ābols   2017-10-03, 18:30   i   LV
- Problēmas bija ar portiem. No sākuma noklājās visi – nomainīja mātesplati. Tagad nestrādā viens ports + audio izeja. Skaidrs, ka var nest uz remontu un atkal gaidīt, bet tiešām vairs nav ne vēlme ne ticība, ka šoreiz sataisīs un būs labi. Skaidrs, ka šis konkrētais modelis ir brāķis. Bet tirgotājam ir pofig. Mani tas izbrīna un tracina. Principā viņi pārdod un tālāk tiec galā pats. Murgs!
       Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties     
    
Zaibis >Mirsters   2017-10-03, 17:51   i  
- Apakaties PTAC lapā patērētāja tiesības. Principā pie pirmā remonta Tu varēji prasīt jaunu kompi vai naudu
       Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties     
       
Mirsters >Zaibis   2017-10-03, 18:31   i   LV
- Es meklēju, bet nevaru atrast tādu normu – varbūt vari norādīt konkrētāk likumu?
       Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties     
          
Normunds >Mirsters   2017-10-03, 18:35   i   LV
- links

Ja iegādātā prece izrādās neatbilstoša, patērētājam ir tiesības pieprasīt:
Vispirms – lai bez atlīdzības (tajā skaitā bez preces nosūtīšanas, darba, materiālu un citu izmaksu atlīdzināšanas) un saprātīgā termiņā novērš preces neatbilstību VAI apmaina preci, izņemot ja tas nav iespējams vai ir nesamērīgi.
       Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties     
    
spow >Mirsters   2017-10-05, 15:54   i   LV
- Ja nav noslēpums, kādā veikalā pirki?

Sazinies ar PTAC un saki, ka Tevi čakarē. Summa nav maza un Tu gribi jaunu preci, gribi normāli mājās pasēdēt pie kompja, nevis pa servisiem staigāt.
Labots       Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties     
       
Mirsters >spow   2017-10-10, 17:28   i  
- Pirku iDeal. Skaidrs, ka pie viņiem vairs neko nepirkšu, jo šāda attieksme ir drausmīga. Viņi piedāvāja atgriezt naudu, bet par cik prece ir lietota, tad 20% mazāk. Tas sanāk kaut kādi 450 EUR. Bez maz vai es pats esmu vainīgs, ka viņi pārdevuši brāķi un man ir iespēja par to samaksāt.

Sarakstījos ar PTAC, un viņi baigi skaidri nepasaka kam ir taisnība. Ir likums, bet viņš tā baigi interpretējams:

Likuma 28.panta 1. un 2. daļa nosaka, ka Patērētājs, kuram pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece, ir tiesīgs pieprasīt, lai pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs veic vienu no šādām darbībām:
1) novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem;
2) apmaina preci pret tādu, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem;
3) attiecīgi samazina preces cenu;
4) atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu.
(2) Vispirms patērētājs ir tiesīgs prasīt, lai pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs bez atlīdzības novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai bez atlīdzības apmaina preci pret tādu, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem, izņemot gadījumu, kad tas nav iespējams vai ir nesamērīgi.
       Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties     
          
spow >Mirsters   2017-10-17, 14:41   i   LV
- Interesanti, pie tam, ka iDeal šādu attieksmi no sevis rāda. Tu nesi uz iDeal vai pa taisno uz BCCS vedi?
       Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties     
             
Mirsters >spow   2017-10-25, 11:33   i   LV
- Pirmajā reizē nesu uz iDeal, bet sapratu, ka nav jēgas un nākamās reizes pa taisno uz servisu. Ja nes uz veikalu, tad viņi vienkārši pārsūta tālāk uz BCCS. Tad sanāk lieks ķēdes posms un kādas 4 dienas ilgāk (kamēr viņi nogādā servisā un atpakaļ).
       Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties     
          
aab >Mirsters   2017-10-17, 22:20   i  
- Kad visi striķi trūkst, tad var atcerēties, ka demokrātiskā sabiedrībā ir arī ceturtā vara - masu mēdiji.

LTV: 4.studija
TV3: Beztabu
       Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties     
             
Mirsters >aab   2017-10-25, 11:39   i   LV
- Ir jau pagājušas pāris nedēļas un es jau esmu nedaudz samierinājies ar sūdīgo situāciju, bet vispār jau laikam vajadzētu pacīnīties, jo šādi gadījumi veido pārdevēju attieksmi kopumā. Ja neviens necīnās tad nekas arī nav. Rietumeiropā un ASV pārdevēji ir izaudzināti un tiešām uztver pircēju, kā galveno. Domāju, ka tas arī ir izcīnīts ar daudzām sūdzībām, tiesvedībām, utt.
       Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties     
    
ff >Mirsters   2017-10-29, 08:09   i  
- Jocīgi, ja reiz mātesplate vienreiz nomainīta, bet problēmas paliek vecās (porti nestrādā)? Bez mātesplates tur nekā cita nav praktiski. Nedaudz pārzinot drēbi...Neviens no ražotājiem nepakļaujas LR normatīvajiem aktiem. Ja prece būtu DOA (dead on arriwal), tad tirgotājs nomainītu vai atgrieztu piķi, savukārt, Apple viņam nokompensētu. Taču tagad, pēc teju pusgada tas ir tīri pārdevēja mīnuss. Apple tirgotājam nekompensēs šo zāģi. Pamēģini vēlreiz aiznest uz citu servisu.
p.s. bez tabu gan nevajag, tas tāds khmmm...kā lai pasaka, stiliņš. Drīzāk uzraksti pasam Apple savu sāpi, nosauc gan pārdevēju, gan servisa veicēju. Tikai nelamā ne vienu ne otru, raksti neitrāli un par pašu būtību nevis savām emocijam. Iespējams, Apple izskatīs so, un izdomās kkādu risinājumu. p.p.s. nepārstāvu ne Apple, ne iDeal.
       Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties     
       
MeDuS >ff   2017-11-22, 01:53   i   LV
- .... vai zvani pašam Apple klientu servisam. Pirms kādiem 3 gadiem bija bēdas, zvanīju un referēju ka esmu disappoint-ēta un detaļu, kuru nemainīja bez Appele akcepta, akceptēja nomaiņai. Atslēgas vārds "disappoint".
       Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties     
    
cosmo >Mirsters   2017-11-24, 02:55   i  
- Mums te Latvijā nav "tiešs" apple atbalsts. Ir tikai starpnieki. Oficiāla Apple veikala nav. Līdzarko situācija ir tāda kāda tā ir. Diemžēl.
Nu un protams, viss atkarīgs no pārdevēja iniciatīvas, ja trāpīsies solids kungs, tad var cerēt, ka viņš tev visu sarunās un izkārtos. Bet gadās arī darvas karotes.

Tas tev nav atgriezt preci kādā Īrijas, Anglijas, Vācijas vai kādā no Savienoto valstu veikaliem, kuros ir svarīga klientu labsajūta. Šeit tu esi svarīgs tikai pirkuma brīdī - pēctam vari "bieži vien" ieskrieties. (Protams neminēsim faktu, ka Latvijas veikalnieku alga ir smieklīga - ja nemaldos no 2.20€ - 2.70€ stundas likme + kautkādi bonusi par plāna pārpildīšanu) Pats saproti... Rezultāts ir tāds, ka nav jau īsti tam pārdevējam iedvesma ar tevi lieki krāmēties - ja vien viņš nestrādā tur pirmo mēnesi, vai nav veikala vadītājs kam alga ir 2x lielāka (pārsvarā)

P.S. kapēc man pie nika uzrādās karodziņš, ka atrodos vācijā? Tas dēļ mana rakstura?
Labots       Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties     
    
Mirsters   2018-01-07, 21:43   i   LV
- Beidzot sadūšojos aiznest uz kārtējo remontu. To izdarīju 14.01. vēl kompi neesmu dabūjis atpakaļ. Nolēmu, ka rakstīšu sūdzības vēstuli Apple, bet sākās nākamā problēma – nav kam uzrakstīt. Jau stundu meklēju sūdzību e-pastu vai ko līdzīgu. Nevaru atrast. Piedāvā vai nu zvanīt, vai nu rakstīt īstu vēstuli uz Kaliforniju. Ja nu kādam ir bijusi sarakste ar Apple, iedodiet lūdzu kontaktus
       Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties     
       
arvisg >Mirsters   2018-01-08, 16:14   i  
- Šodien ir 08.01 - Tu nākotnē dzīvo?

Par e-pastu: nav tāda. Zvani vien augšā uz numuru un stāsti savu sāpi - cilvēki ir diezgan atsaucīgi
       Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties     
          
Mirsters >arvisg   2018-01-09, 18:07   i   LV
- 14.01. protams, bija jāsaprot, kā 14.12.
Labots       Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties     
             
arvisg >Mirsters   2018-01-09, 19:03   i  
- Nesaprotu kādēļ gan man vai kādam citam loģiski jāsaprot, ka 0 ir 1, bet 1 ir 2?

Jebkurā gadījumā, piezvani un izrunā. Cilvēki tur strādā labi un palīdzēs!
       Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties     




SludinājumiPievieno savu
apple tv remote jauna
75.00 EUR
iPad Air 2 Smart Case
35.00 EUR
Samsung SSD 256GB
75.00 EUR
iPhon 8 Plus Silicone Case
30.00 EUR
Artiphon 1
375.00 EUR
300 Mbps Universal Wi-Fi Range Extender
20.00 EUR
iPhone 7 plus Cover
20.00 EUR
iPhone 6S plus cover
10.00 EUR
Case
15.00 EUR
USB-C Power Adapter
50.00 EUR




Airpods
120.00 EUR
iPhone 6/6S Plus Leather Case
30.00 EUR
Pērk
iMac 27'' kaste
par cenu vienosimies
Telefonu remontu
5.00 EUR




orģinālie iPhone ladētāji
5.00 EUR
HiRise for MacBook
33.00 EUR
MacBook Pro (15-inch, Mid 2010), nepieciešams remonts
par cenu vienosimies
booq Taipan spacesuit 12 sleeve MacBook
22.00 EUR
booq Mamba sleeve 12 MacBook
19.00 EUR
Urbano Explorer MacBook Leather Sleeve
30.00 EUR
Mozo. Ekskluzīvs iPhone 7 vāciņš.
19.00 EUR
85 W MagSafe 2 strāvas adapteris
35.00 EUR
MagSafe 85W
20.00 EUR
A1278 trackpad
10.00 EUR
Crucial 16gb (2x8gb) 1333mhz MAC Ram
100.00 EUR
WiFi paplašinātājs 300Mbps, TP-Link
20.00 EUR
Apple Airport Extreme rūteris
130.00 EUR
85W MagSafe
40.00 EUR
Apple Airport Express
69.00 EUR
iMac 27 dekors
30.00 EUR


^ uz augšu ^

Lietotāji (1587)

Ielogojies (aizmirsi paroli?)
Niks:
Parole:
(Jauns lietotājs?





Nepērc zagtu !
Atjaunots 2018.gada 4.janvārī

 apskati sarakstu →